vrijdag 13 augustus 2010

Vlechten met ijzerdraad

Vandaag maar weer eens lekker creatief bezig geweest. Dochter was er weer na de logeerpartij bij paps, dus konden we eindelijk het balkon Catproof maken.Want anders zou het weer drie weken duren eer we er samen tijd voor hebben. En het kan knap benauwd worden in ons flatje als de balkondeur dicht moet blijven. Als ik thuis was zette ik hem wel open, maar ik durfde hem toch niet open te laten staan als ik weg was.En de enige keer dat ikd at wel gedaan heb, heb ik ook echt niet rustig gezeten.Tja, een kat met vogelwensen is een lastig bezit. Zeker als je op de dertiende woont.

Dus zijn we maar creatief aan de gang gegaan met kippengaas, tight rips, ijzerdraad en net. Het net wat er nog hing was aan de bovenkant nog prima in orde. Voor de onderkant hebben we deze keer gekozen voor kippengaas. Daar kunnen ze niet zo makkelijk een gat in bijten. Deze hebben we met tight rips vastgezet aan de spijlen, en dan met ijzerdraad het kippengaas en het net aan elkaar gevlochten.


Als die kat er nu nog een keer van af valt, dan geef ik het op. In het onwaarschijnlijke geval dat hij het dan weer overleeft, geef ik hem op voor adoptie.Bij deze, Aranel, je bent gewaarschuwd. Als je nog ene keer gaat vliegen, vlieg je er ook gelijk uit!!!!

Tip van de dag: Met de juiste spullen en een beetje goede wil lukt een hoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten