vrijdag 6 augustus 2010

Koekje van eigen deeg?

Het valt ook niet mee. Gaf ik28 juli nog het advies dat je er met een slakkegang ook komt, wil ik me, als ik me ook maar een beetje beter voel, al weer met een noodgang het leven in gooien. En dat gaat natuurlijk niet. Ben mezelf aardig tegen gekomen na mijn zondagje weg. Tja, wat wil ik ook? Weekend werken, en dan ook nog op stap....Dus aardige terugslag gehad deze week. Zondag dacht ik nog deze week weer lekker te gaan sporten, maar daar moest ik dus op terug komen.

Maar goed, met vallen en opstaan. Ik heb mezelf flink toegesproken deze week, en op een aantal dingen gas terug genomen. Je kunt ( nou ja, ik dan in dit geval) nou eenmaal niet alles doen wat leuk is. Duzzzz, dit jaar de Castle Fair maar eens overslaan bv. Sporten, (als mijn fysieke toestand het toelaat) na de vakantie maar weer oppakken. Dingen doen als de energie zich aandient.

En gelukkig was die er vandaag, want ik heb zo voor de vakantie best nog het e.e.a. te doen.Zeer tegen mijn gewoonte in vandaag een was aangezet. Dat doe ik altijd in de goedkoopstroom, maar ik had energie, het was zalig weer om de was op balkon te hangen, dus maar gelijk gedaan. Zo spaar ik trouwens ook weer uit met de droger, dus dan mag het wel een keertje in de dure stroomtijd! Diezelfde was ligt al weer gevouwen ( nog niet gestreken...) op de bank. Al een beginnetje gemaakt met wat ik in mijn koffer mee wil nemen. Moet nu toch wel een beetje gaan kijken wat ik nog kan dragen!

Verder heb ik ook al het kampeersetje compleet. Dit jaar verblijven we immers in kampeerhutten. Ow ja, ook de reispapieren opgehaald. Wat een verschil met vorig jaar zeg! Twee ANWB wegenkaarten ( Noorwegen/Zweden en Finland) Reisboekje Noorwegen, super compleet boekje reisbeschrijving, inclusief tips van bezienswaardigheden en ook nog een dik kortingsboekje. En uiteraaaard alle vouchers! Ziet er prima uit, de kriebels beginnen langzaam op gang te komen.

Voor het leuk sluit ik met wat foto's af. Nog van afgelopen zondag. Gisteren morgen zag ik wat op het nieuws over lepelaars in de Oostvaardersplassen, dat die zo zeldzaam zijn. Laten we die nou toevallig gezien hebben zondag, maar dan gewoon aan de oever van de Lek!











Super telelens moeten gebruiken, dus heb beetje geknipt aan de foto's. Klein stukje verder zat er nog één, maar er fietste ook ene vogelaar rond, die toen hij die andere zag spontaan de dijk af reed ( neee niet van de weg, er was daar een pad hihi) En zo de lepelaar gelijk op de vlucht joeg helaas......
Tip van de dag: Neem je eigen wijze woorden ter harte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten