woensdag 11 augustus 2010

Dom Ding

Uit de Dikkere van Daalen:
Dom Ding      Klank van de bel van een Blondje ( ipv Ding Dong) óf de mentale gesteldheid van een zekere rooie in hormonale disharmonie

Vanwaar deze inleiding? Al sinds een poosje verheug ik me op het concert van Brendan Perry in de Domkerk in Utrecht tijdens het Summer Darkness festival. Maar ik heb er dus geen minuut bij stil gestaan dat je daar kaartjes voor moest hebben.... Waarom? Ehhhh, ik zou er geen zinnigere reden voor kunnen geven dan dat het een festival is met diverse acts door de hele stad heen. Gewoon echt helemaal niet bij stil gestaan. En hoe dom is dat?!?!? Voor de diverse (fantasy) fairs moet je ook gewoon kaartjes kopen, en die beste man gaat natuurlijk ook niet voor de kat zijn viool staan performen...

Maar all's well that ends well. Muziekvriend schreef me een mail dat hij zijn kaart allang had, en of het misschien een idee was om eens op Marktplaats te kijken. Ook daar had ik nog niet aan gedacht!!! Zie je nou wel, Dom Ding is echt mijn *state of mind* op het ogenblik. Het wil allemaal nog niet zo lukken met die bovenkamer van mij. Het is maar goed dat mijn vakantie begonnen is!

Maar goed, via Marktplaats dus toch een kaart weten te scoren. Ik ben vrijdagavond in Utrecht!

Tip van de dag : Denk heel goed na voor je domme dingen zegt ( of doet!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten