zondag 15 augustus 2010

Uitgeteld

Ja ja, vandaag is mijn teller uitgeteld. dus het is zo ver. Nog snel een laatste woordje op mijn blog. Ook een beetje om mezelf bezig te houden, want zoals altijd voor zo'n toch wel bijzonder reis ben ik best een beetje nerveus! Dochter wil ik pas op het laatste moment wakker maken, die ligt nog zo lekker te slapen. Maar wil toch echt nog even afscheid nemen!

Vanochtend snel nog wat DVD-tjes gebrand van een leuke tv-serie die ik al een kleine eeuwigheid op mijn computer heb staan. Die kan ik mooi op mijn nieuwe cadeau bekijken! Heb al even een stukje gespiekt, en de beeldkwaliteit is perfect!Klein, maar fijn

Net nog even opd e buienradar gegluurd. Ziet er voor hier in Nederland niet echt super uit, maar de kant die ik op ga ziet er volgens mij tamelijk schoon uit. Dus, op naar de zon!

Tot over een week of drie ( of eerder als ik internet kan vinden )

Tip van de dag: Al gaat Hetlevenisleuk op vakantie, het leven gaat gewoon door

Geen opmerkingen:

Een reactie posten