donderdag 12 augustus 2010

Serveerwonder

Uit de Dikkere van Daalen:
Supervlot bedienend personeel óf handig tupperware gereedschap

In mijn geval dus het laatste! Zus was dinsdag het e.e.a.van haar oude kampeer-
spulletjes aan het uitzoeken.

Zij hebben recentelijk de caravan weggedaan en een vouwwagen aangeschaft, en hadden wat spullen dubbel. En omdat ik op vakantie wat kampeerspulletjes nodig heb, en daar toch was, om nicht voor de film op te halen, heb ik even meegekeken. En daar zat hij bij. Het Serveerwonder. Zus vond hem te groot en onhandig om te bewaren, maar omdat je er dus ook rijst en pasta in kunt koken leek hij me wel handig....

Vandaag is hij deze kant op gekomen, en deze keer iets slimmer dan vandeweek, heb ik hem maar even uit geprobeerd. Want om voor niks mee te sjouwen issie inderdaad aan de grote kant. Vanavond stond er dus fusilli op het menu. En geloof het of niet, je hoeft dus geen kookwonder te zijn om met een serveerwonder fusilli te maken! Je moet wel echt voldoende gekookt water erin doen. Dat had ik niet gedaan, en de bovenste fusilli was nog een beetje ongaar, maar de rest was prima te eten. Duzzzz, het serveerwonder gaat mee, ook handig om als slabak te gebruiken, en wie weet waar we hem allemaal nog voor kunnen gebruiken.

Overigens.....De fusilli wordt wel een stuk smakelijker als je ook een beetje zout in je kookwater doet....

Tip van de dag: leg niet op alle slakken zout

1 opmerking:

  1. LOL gaaf zeg ! Doe mij een lol, gebruik hem lekker in de vakantie, en dan wil ik hem misschien toch wel terug ;-) Als de disselkeuken voor de vouwwagen klaar is kan ik hem misschien toch wel weer kwijt .....

    BeantwoordenVerwijderen