zaterdag 14 augustus 2010

Afscheid

Voor even in ieder geval. Morgen ga ik op vakantie, en het ziet er niet naar uit dat ik regelmatig over internet ga beschikken. Volgende week vrijdag denk ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid internet te hebben ( dan zitten we een nachtje in een hotel), dus dan wil ik wel proberen een kleine update te geven, maar in de kampeerhutten denk niet dat we vaak over internet zullen beschikken, dus de aankomende weken zal hetlevenevenminderleuk zijn

Gekheid natuurlijk,want iedereen moet zijn eigen leven leuk zine te maken, en het mijne zal de aankomende weken super leuk zijn. Allemaal nieuwe dingen zien en beleven.Nou ja, voor dat gaat beginnen nog ene kleine update van de laatste dag

Ik wou dat ik kon zeggen dat het concert van Brendan Perry het geweldigste was, wat ik ooit mee gemaakt heb, maar dat is helaas niet zo. De hele set was opgebouwd als ware het een concertzaal. Maar ja, dat was het natuurlijk niet, het was de Domkerk. En die beschikt over een akoestiek waar je als geluidstechnicus de kriebels van krijgt. Dat bleek ook bij de geluidstechnicus van Brendan te zijn, want alles sloeg vet in het rood, en het geluid was derhalve helaas niet echt om aan te horen. De akoestische nummers gingen nog wel, en Brendans stem was zalig om te horen, maar zodra de drum mee ging doen bleef er van de muziek niet echt meer wat over. Nou ja, volgende keer ( I hope so, dat dat nog gaat gebeuren!) beter!

Vandaag de laatste voorbereidende zaken voor de vakantie. Ik wilde nog erg graag *even* naar de Utrechtse Bazaar voor wat last minute inkopen. En het was zalig weer vandaag, dus om even over negen zaten dochter en ik al op de scoot richting Utrecht. Jeeeeetje, wat is Nederland toch mooi, waarom ga ik in vredesnaam naar het buitenland! Maar goed, super geslaagd , dus het tripje was absoluut niet voor niets.

Vriend heeft koffer al opgehaald, morgen alleen mijn *handbagage* nog mee. Ik had verrassend licht gepakt dit jaar. Heel benieuwd of ik ook uit ga komen met alles wat ik bij me heb!

Verder ben ik morgen ook nog eens jarig.... Dus kwam mijn vader nog langs, die ik voor het gemak maar gelijk had uitgenodigd voor het eten. Heerlijk mosselen gemaakt. Dochter had meer zin in een visje, dus die heeft een Geep gebakken. Eerste keer maar het was zeer geslaagd!Super gezellig dineetje. Alleen kan ik niet meer zoveel allcohol handelen met mijn medicatie, dus zit ik nu enigzins aangeschoten achter de computer.overigens van dochter vandaag alvast mijn verjaarscadeau gekregen. Een portable-op-reis-DVD-speler. Super lief, vooral omdat we dus dit jaar niet in luxe huisjes met tv zitten!

Alles bij elkaar was het een drukke en genoeglijke dag. Ergens in  mijn achterhoofd sluimert nog een gedachte aan iets wat ik zeker niet moet vergeten, maar ik kan er ( mede door de rosé) geen grip meer op krijgen. Dus ik kruip zo maar lekker onder de wol. Morgenochtend zal alles ongetwijfeld een stuk helderder zijn

Tip van de dag:Alles wat je vergeten bent, heb je niet bij je

1 opmerking:

  1. Inkopen op de Utrechtse bazaar?

    Jaja....jij hebt vast stiekem die jurk gekocht op de Summer-Darkness markt ;-)


    Bon-voyage.......tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen