donderdag 19 augustus 2010

Dag Vijf

Nog voor de reis naar het volgende huisje

Gisteren besloot ik met de wens dat ik er vannacht niet uit zou hoeven om naar toilet te gaan. Leuke wens natuurlijk, maar dat gaat niet lukken natuurlijk! Dus om even over drie werd ik wakker. En je raadt het nooit, het werd al licht!

Beetje mistig, maar het zag er naar uit dat het een stralende dag zou gaan worden.En dat is ook zo, dat merkte ik om half zes al. Ik kon niet meer slapen, dus maar weer naar toilet, en ik dacht: "kom, wie weet, het is nog lekker vroeg, misschien kan ik in het bos nog een eland vangen. Dat is helaas niet gelukt, maar heb wel mooie net-zon-op-foto's kunnen maken.

1 opmerking:

  1. Wow........wat een mooie foto! In het zonnetje is het vast een vrolijke plek,maar met de mist is het heerlijk "unheimisch" Wie heeft na dit beeld nog een zonnetje nodig? :-)
    Maare.....rare plek voor een toilet :-)


    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen