maandag 9 augustus 2010

Be carefull......

Vandaag is mijn favoriete neef ( dat kan ik rustig zeggen, ik heb er maar één ) 21 geworden. Jaha, helemaal eenentwintig! Toen ik hem vanmiddag opbelde en vroeg hoe dat nou voelde vertelde hij me dat hij nu dan met één been in het graf stond. "Van jullie krijg ik toch een rollator?!?!"vroeg hij nog retorisch aan me. Tja, hij had beter kunnen weten. Voor zijn achttiende verjaardag had hij ene rijbewijs en een auto gevraagd, en prompt kwam iedereen met een rijbewijs ( lang leve fotosoep!) en een dinkytoy-tje aanzetten.

Zo hadden wij dus nog een afgedankte rollator in de kelder staan ( wij= dochter en ik, die ook over moeders/oma d'r kelder beschikken) Dus het plan om een een mooi bestrikte rollator mee te nemen was snel gesmeed!

 Wat op zich al weer hilarisch was, want zoals iedereen wel weet reizen dochter en ik op de scooter, en niets is ons te gek om te vervoeren. En zo ook de rollator uiteraard. Dochter heeft de taak op zich genomen, maar die moest nog even bij de Avia zijn. Op een gegeven moment, toen zij haar boodschapje aan het kopen was, kwam er een man naar buiten. Ik had goud willen geven voor die kop! Die begreep er helemaal niets van, een rollator tegen een blitse scooter aangeparkeerd. En toen we wegreden stonden er nog twee andere mannen heel verbaasd/ enigzins medelijdend te kijken. Zo'n leuke jonge meid, en dan op een scooter met een rollator????

Uiteraard was neef erg blij met zijn cadeau. En helemaal niet verbaasd. Tja, hij draait dan ook al eenentwintig jaar mee inmiddels, en dan ken je je pappenheimers wel een beetje

Nogmaals vanaf deze plek:
Neef, van harte gefeliciteerd!



Tip van de dag:
Be carefull with what you wish for.....You might get it!


1 opmerking:

  1. En nog wel een "verchroomde" versie ..... hij kan de blits maken in de buurt!!

    Topcadeau!!

    BeantwoordenVerwijderen