vrijdag 19 augustus 2011

Mededeling van huishoudelijke aard

Voor een ieder die ietwat teleurgesteld is in de al bijna weer afgelopen Nederlandse zomer. Pak nog niet je zomerkleding in, sterker nog, haal je zwemkleding en opblaasboot maar weer te voorschijn. Want vanaf nu gaat het verschrikkelijk mooi weer worden.

Hoe ik dat weet?

Ik zal het precies uitleggen. Eerder dit jaar heb ik een  beetje een flinke inzinking gehad. Maar zoals dat gaat, inzinkingen gaan gepaard met openbaringen, en doelen. Het probleem ( nodig op te knappen huis en twee linker handen) was duidelijk. Dus vanaf dan is het weer kijken wat je kunt, en niet wat je niet kunt. Sparen, sparen, sparen ( en een pappie die nog heel lief een bijdrage stort) en mijn nieuwe keuken is een feit. Ehhhh nou ja, hij is besteld. En dat alleen maar omdat ik iemand heb gevonden, die zo lief is om in zijn spaarzame vrije tijd mij te helpen met het afbreken en plaatsen van mijn nieuwe keuken.

Iemand met eindeloos geduld hoop ik, want uiteraard wil ik trachten mijn twee linkerhanden te veranderen in een linker en een rechter

Maar goed, dat betekend dus wel dat ik voorlopig zo'n beetje al mijn vrije tijd in klussen, klussen en nog eens klussen moet gaan stoppen, want wat moet er allemaal gebeuren? Halletje afbreken, vloer opnieuw plavuizen leggen, behangen, schilderen, oude keuken demonteren ( klinkt beter dan afbreken hè ) en dan natuurlijk de nieuwe weer op bouwen.

Ergo........ Het wordt vanaf nu prachtig weer, beginnend deze zaterdag!

Tip van de dag : Hou voor de nodige hilariteit het labeltje klussen goed in de gaten

1 opmerking:

  1. Succes vandaag!!! Enne .... wat jij ziet in mijn schilderij, dat was mijn bedoeling ;-)En wat een ander er in ziet, dat was OOK mijn bedoeling LOL

    BeantwoordenVerwijderen