zondag 7 augustus 2011

Echte Hollanders!!

Gisteren was het een *rare* dag. Althans hier, in Reo ( Rotterdam en omgeving) Echt koud was het niet buiten, maar er zijn , voor mijn flat althans, drie ontzettende buien gevallen. maar dan ook echt pijpestelen, cats &dogs-achtige buien. Bij mijn zus in Nieuwerkerk, 2x vallen verderop was die ene bui 's middags niet eens geweest, dus ik besef dat de buien echt erg plaatselijk waren.

Maar goed, alles bij elkaar niet echt uitnodigend weer om nou een gezellig een BBQ op te zetten. Maar ene stel echte Hollanders laat zich natuurlijk niet door het weer op z'n kop zitten. Dat zag ik dan weer toen ik naar mijn andere zus reed. Daar had ik een verjaarsfeestje ( nicht en neef). Dat was in bui drie, toen ik daar heen reed. Wat onze gemeente overigens erg leuk heeft gedaan, is dat er in ons *bos* een aantal BBQ plaatsen zijn, en tot mijn toch wel lichtelijk verbazing was men daar heerlijk aan het BBQ'en, maar dan wel op z'n Hollands.....

Je ziet het niet zo erg goed op de foto, maar het regende echt flink door! Ik vond dit zo geweldig, en in de sfeer van -hetlevenisleuk- passen dat ik vroeg of ze het leuk zouden vinden als ze op mijn blog kwamen. Geen bezwaar, sterker nog, of ik geen zin had om mee te BBQ'en! Als er geen jarige neef en nicht op me hadden zitten wachten, dan had ik dat beslist gedaan. Volgende keer beter

Tip van de dag: Een beetje Hollander laat zich door het weer niet op z'n kop zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten