vrijdag 26 augustus 2011

Nog steeds leuk?

Tja, de ene klus dag is beduidend leuker dan de andere, maar dat is natuurlijk geen nieuws. Gisteren me heerlijk uitgeleefd op de plavuizen. Ik zei het al tegen mijn Klusjesman, het had wel wat weg van de sportschool. Super fysiek bezig zijn, met iets wat je anders nooit doet,

En uiteraard mocht ik daar vandaag de gevolgen van ondervinden. Ooooo, wat een spierpijn.Maar goed, we moeten door natuurlijk, er is nog genoeg te doen. Dus vandaag maar verder gegaan met ontruimen en slopen.De grote dingen die ik de aankomende tijd gewoon echt niet kan gebruiken bij mijn moeder geparkeerd, en verder de gesloopte keuken zo veel mogelijk afgevoerd. De kleinere stukken in de container( lang leve het wonen in een flat!!) en de grotere stukken zolang in de kelder, dan kunnen ze zondagavond laat buiten gezet worden.

Wel leuk om te doen was de staal van het zeil wegbrengen en zeil bestellen. Stuk goedkoper uitgevallen dan de dame die me de eerste keer hielp had voorspeld, dus weer iets om vrolijk van te worden.

Maar ach, ach, wat deden ( doen!!!) mijn spieren pijn! Net een heerlijk heet bad genomen.

Morgen gaat Klusjesman ( pleassse laat het weer meewerken) een scootertochtje maken, en ikzelf zondag. Dus ik houdt het morgen maar op het zo leefbaar mogelijk maken van mijn klushuis en de andere huishoudelijke dingetjes die wel gewoon door kunnen gaan ( wassen en strijken bv, laat ik die nou maar zo goed mogelijk proberen bij te houden!)Maar morgen wel manjana hoor, want het werken voor de baas gaat ook gewoon door, en ik moet het wel vol blijven houden.

Tip van de dag: Iedere dag een beetje en de klus komt vanzelf voor elkaar....

PS O ja, iemand merkte ook nog op dat het volgens haar met die twee linker handen wel meeviel. Ik geloof dat zelf inmiddels ook, maar ja, als je jaren lang voorgehouden krijgt dat je dat echt niet kan, dan ga je het duidelijk zelf ook geloven.... Maar die tijd is nu voorbij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten