woensdag 10 augustus 2011

Vergeten....

Dit was overigens het *plaatje* waarmee we onze excursie tegemoet liepen gisterenavond...


Dan kan de avond toch sowieso niet meer stuk!

En nog even in reactie op een reactie. Eng?!?!?! Welnee niks engs aan, vleemuizen zijn geweldige diertjes. Ik heb zelfs ooit een vliegende hond aan mijn arm gehad. Volgens Peter, en dat geloof ik best, zijn het zelfs erg intelligente diertjes.

Even ter illustratie hoe groot een vliegende hond is een vakantiefoto van iemand geleend...Dit zijn overigens fruiteters. Dat de vliegende hond gewillig aan mijn arm kwam hangen zal veel te maken hebben gehad met het feit dat ik net daarvoor een sinaasappel gegeten had.

Maar goed, niks engs aan dus!
Enne, thnx voor de best vakatie-wishes, maar nog één dagje Maar met het vooruitzicht van elf heerlijke vrije dagen, kost me dat geen moeite meer!

Tip van de dag: ( Beetje lang vandaag) Ik weet niet of het nog zo is, maar in De Oliemeulen, een kleine dierentuin in Tilburg, hadden ze ook vliegende honden, die je van heel dichtbij kunt bekijken. Dan zul je zien dat het echt schatjes zijn. Overigens sowieso een dierentuin met een hoog *griezel* gehalte. Daarmee bedoel ik dan eigenlijk juist, een dierentuin om vooroordelen en ingewortelde angsten te overwinnen. Hier zitten voornamelijk reptielen ( veel slangen dus ook) en tevens...vogelspinnen! Er is een slangen en vogelspinnenshow, waarbij je ze ook vast mag houden. Zelfs ik, toch wel lichtelijk arachnofobisch aangelegd, heb daar eindelijk eens aangedurfd een vogelspin vast te houden. Geloof me, als je ze van zo dichtbij ziet, dan verandert je denken over dit soort dieren 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten