dinsdag 16 augustus 2011

Verwennerij

Vandaag heb ik me zo'n beetje de hele dag door een man bezig laten houden. Heerlijk hoor, het is vakantie, en ik mag helemaal doen waar ik zelf zin in heb. Sorry lieve Kymconauten, ik had geen zin om te schrijven. En morgen komt het er ook niet van, want dan zit ik zo'n beetje de hele dag op de scoot.

Ik ga naar Lobith. Klein stukje maar vanaf hier Zomaar, omdat ik er zin in heb. Nou ja, niet helemaal zomaar, ik ga één van mijn trouwste lezeressen opzoeken. Misschien heb ik nog wel meer van die trouwe lezers/essen ( buiten mijn familie en degenen die ik sowieso al ken dan), maar met deze heb ik regelmatig (mail) contact. Leuke reden om er maar eens heen te rijden

Misschien duik ik zelfs Duitsland nog wel even in, om een boodschapje te doen. Maar goed, alles bij elkaar dus voorlopig even nog geen België-verslag, sorry, sorry, sorry.

Ow ja, en die man die me zo de hele dag door bezig heeft gehouden. Allan heet hij.... En hij is te hilarisch voor woorden. Tjonge wat heeft die allemaal meegemaakt! Als het je nieuwsgierigheid prikkelt, kun je er zelf ook over lezen in : De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween, van Jonas Johansson. Echt een geweldig geschreven boek, wat je bijna niet neer kunt leggen.

Tip van de dag: In de  vakantie mag alles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten