woensdag 24 augustus 2011

Nieuwsgierig....

Ik heb een aantal mensen al flink nieuwsgierig gemaakt met mijn enthousiaste verslag van gisteren.En eigenlijk vind ik dat wel leuk, en ga ik dat zo houden. Kleine clue's heb ik al weggegeven, al moet ik zeggen dat de kleur van mijn keuken op dit blog niet helemaal getrouw overkomt. Maar het idee is er.

Overigens heeft moeders, als één van de weinige wel alle kleuren gezien, maar die heb ik tot geheimhouding gedwongen, dus als het goed is komt daar niks uit!Op zich wel grappig trouwens, want toen ik het zeil liet zien, wees zij eigenlijk gelijk dat ander al aan van: "Dat is ook wel erg mooi, zou er echt ook goed bij staan" Dus is zij zelfs soort van betrokken geweest bij de keuze.

Zo is het net een beetje als die huis make-over programma's . Alleen weet de eigenaresse het nu wel, en de buitenstaanders niet. Maar het resultaat heeft wel wat weg van al die rigoureuze make-over programma's, waar ik altijd zoiets had van ,ze zullen het maar doen met je keuken/huiskamer, of welke kamer die ze dan onder handen namen. Het wordt een supermoderne ultra hippe keuken, met heel gewaagde combinaties.

Waarvan ik overigens van het verfwerk nog een klein beetje mijn twijfels heb, maar da's niet de grootste klus, dus mocht dat echt geen potje zijn ( geen gezicht) kan ik het altijd nog overdoen.Alhoewel, twijfels is niet het goede woord. Ik denk dat het super gaaf en gewaagd is, maar ja, tussen denken en het uiteindelijke resultaat kunnen nog wel een wereld van verschil liggen. Zoiets van:






Wauwwww!!!!





of




Wowwww!!!!






Maar goed, voorlopig staat er morgen weer een megaklus op de agenda. Leuk voor de buren.... We gaan beginnen met de plavuizen weghakken. Misschien wat aan de vroeg kant, maar ja, aan de andere kant, het kan maar gebeurd zijn, en als er iets tegenzit hebben we in ieder geval tijd genoeg!

Tip van de dag: Geduld is een schone zaak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten