maandag 8 augustus 2011

Zucht...

Bijna. Nog twee daagjes werken. En dan heb ik vakantie.Nou ja, ook weer niet echt, want van de drie weken die ik origineel had is er nog maar één overgebleven, maar mensen lief, wat ben ik er aan toe.

Ik heb het al eens vaker geschreven, maar de *grote* vakantie is een erge drukke en hectische tijd in mijn vak. De vaste vertrouwde collega's op vakantie, en van ons verschrikkelijk grote team van acht dames er twee tegelijk weg, ja, da's een flinke belasting.Nou hebben we gelukkig ook wat vaste invallers, en die komen wel al ze toegezegd hebben, maar met de uitzendkrachten is het iedere keer weer verrassing of ze komen, en als ze komen wat het is. Maar goed, gelukkig is het allemaal bijna achter de rug. Ikzelf volgende week één weekje vakantie, en dan nog één collega, en dan is het *grote vakantie* leed gelukkig weer geleden.

Maar goed, door al dit bovenstaande sijpelt zo'n beetje mijn laatste ( positieve) energie uit mijn lijf, en al ik al leuke dingen doe, heb ik er weinig puf meer voor om er over te bloggen. Dus nu ff snel één leuke foto van gisteren, en dan komt het *echte* verslag plus alle foto's later nog...


Tip van de dag: Nog even doorbijten.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten