donderdag 25 augustus 2011

Who you're gonna call?!?!?

Zoals ik gisteren al aangekondigd had zouden vandaag de plavuizen eraan geloven. Nieuwe dag, nieuwe klus, nieuwe kansen, nieuwe dingen om te leren. Van ex nog extra tegeluithaksetje geleend, zodat we ook samen aan de gang konden. Hoe gaat dat? O, zo, ja, dat kan ik ook wel......

En al snel zaten we gezellig naast elkaar herrie te maken. Ik kwam er al snel achter dat ik dit dus écht leuk werk vind!En met z'n tweetjes schiet het natuurlijk dubbel zo snel op.

We waren nog maar net bezig, toen de scooterbuurtjes ook nog even gezellig kwamen buurten. En nadat zij hun boodschapjes thuis hadden gebracht kwam scooterbuur ook nog helpen.

Onder de toepasselijke klanken van Blöf was voor ik er erg in had het hoekstuk van mijn keuken ineens al verdwenen.


Terwijl scooterbuur en Klusjesman de inmiddels al uitgehakte plavuizen en ander klein-rommel af gingen voeren naar de containers heb ik het laatste stukje weggehakt.


Soooooo, Who you´re gonna call?!?!?!

Tilebusterssss!!!!

We hadden niet gedacht dat we de hele vloer er in één dag uit zouden krijgen, vooral niet omdat Klusjesman maar één beitel en hamer had. Maar goed, en extra setje was zo geleend ( werd zelfs nog thuisbezorgd ) Alleen onder het stukje keuken wat nu nog staat liggen nog een paar plavuizen. Verder dus al een flink stuk keuken verwijderd, dus het kamperen is echt begonnen inmiddels.

Maar goed, er moet nog genoeg gebeuren, dus op naar de volgende klusdag....

Tip van de dag: Vloertje eruit? Who you're gonna call?!?!? Tilebusterssss

1 opmerking:

  1. Zo zie je maar, als je echt wilt, kun je heeeeel veel zelf.
    Succes met de rest van de klussen.

    BeantwoordenVerwijderen