donderdag 4 augustus 2011

Charge !

Nee, niet als in aanvallen, maar meer als in opladen.

Ik loop mezelf momenteel flink voorbij. In de vakantietijd is het werk altijd bijna dubbel zo belastend, en ik merk dat ik te weinig *me-time* pak. Vaak gewoon te moe en futloos, en dan vergeet ik dat iets gaan doen juist vaak ook oplaadt.Gisteren dus nergens aan toe gekomen op mijn verrassings-vrije-dag, niet eens aan douchen, zo lui was mijn dagje Maar goed, meestal heb ik dat donderdag ook wel, dus toch een dagje extra  En ok, het weer werkte de afgelopen maand ook niet echt mee, maar vandaag wel, dus ga ik er op uit.

Eindelijk eens mijn nieuwe lens een kans geven. Ik ga lekker met mijn fotospulletjes naar de Biesbosch .Zou het dan eindelijk lukken?!?!? die mooie foto van die witte reiger?

Tip van de dag : Vergeet jezelf niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten