donderdag 11 augustus 2011

Zo veel te doen...

...en zo weinig fut.Tjonge, er staan nog zoveel dingen op mijn to-do list. En nog veel meer op mijn want-to-do list. Maar morgen ga ik dus voor een weekendje richting België. Dan is het toch wel handig als je je spulletjes bij elkaar hebt, en spanbandjes om e.e.a.  op de scooter vast te zetten. Om nog maar te zwijgen over de dingen die ik gedaan moet hebben om maandag mijn verjaardag te kunnen vieren.

Ik heb geen zin meer in moeten, ik wil eigenlijk alleen nog maar. Die mooie film zien die nu speelt, dat leuke boek ( geleend van ene collega, en precies zo leuk als ik dacht dat het was) Lekker relaxt in bad ( heb ik wel gedaan hoor, vandaar dat ik  niet helemaal aan mijn to-do list ben toegekomen.

Weet je wat? Ik heb vakantie, ik ga lekker die film kijken, en maak er een Scarlett van. Je weet wel, die dame uit Gone with the wind. Het allerleukste aan haar vond ik altijd, dat als ze voor een probleem of een karweitje stond waar ze even geen gat in zag, dat ze dan altijd zei:"Nu geen zin om over na te denken, daar denk ik morgen wel over na..."

Vind ik wel een goeie, morgen komt lekker toch nooit, en vandaag loopt altijd af. Ook zonder dat ik me gek laat maken

Tip van de dag:  Denk daar morgen maar over na......

PS, tot na het weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten