maandag 15 augustus 2011

Leuk of eng?!?!?!

Ik dacht, goh, da's ook toevallig, ben ik jarig vandaag hebben ze taartjes en slingers op de zoek pagina van google. Dus ik, nieuwsgierig als ik ben, even kijken waar die goed voor zijn. Zijn ze dus echt voor mij!
Nou ja, zeg, moet toch niet gekker worden! Is dat leuk of eng, als zelfs Google weet dat je jarig bent?!?!?! Overigens denk ik niet dat je nu gelijk naar google hoeft surfen, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat  verder bij niemand vandaag dit betreffende venster verschijnt. Grappig wel dus. Of eng juist?!?!? Ik hou het maar op grappig, er verscheen in iedergeval een dikke glimlach op mijn gezicht toen ik de tekst er bij kreeg.

Weet iedereen hoe dat werkt? Als er een bijzondere afbeelding staat bij google, gewoon met je muis erop gaan staan, en dan zie je waar het voor is. En als je er dan op klikt, krijg je van de betreffende wetenswaardigheid de info pagina's te zien. Heb ik trouwens net even gedaan, gelijk geheim opgelost hoe ze aan die info komen...... Omdat ik dus DIT blog heb! Want daar heb je een google-account voor nodig en daar heb ik mijn (eerlijke!!) geboortedatum in vermeld.

Kan ik eigenlijk maar met één ding afsluiten. Zoals London het altijd zegt in Zack en Cody:

Yay me!!!!

Tip van de dag: Mij allemaal feliciteren!!!!


5 opmerkingen:

  1. Hahahaha creepy !! Nooit geweten. Maar goed, bij deze dus, van harte gefeliciteerd!!! Geniet van je dag (soppen, soep maken??) en vanavond drinken we een borrel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Irene gefeliciteerd met je verjaardag.

    DDQ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Irene,

    GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERDDDDDDDDDDD :)

    Een hele fijne dag gewenst, en jha we vergeten je niet hoor....!! kijk maar op de Kymco site bij wist je dat, of weetjes oid....
    Denk je ook nog ff aan mij??? mn e-mail staat in je portable agenda :) mobile telefoon :)

    Groetjes uit het Buitenland :) België :)
    Doei doei doeiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hieperdepiep!!!!

    Wij zijn jarig!!! :-)

    Maak er een fijne dag van

    Groetjes, John

    BeantwoordenVerwijderen