vrijdag 19 augustus 2011

Kleine correctie van groot belang!

Ik wil  moet nog even een kleine correctie op mijn BBB-blog doen. Ik heb Polleke alle lof toegeblazen in mijn bl;og, maar zeer terecht merkte hij op, dat hij het zonder Julia (forumnaam ) niet zo goed voor elkaar had kunnen krijgen.

Maar de activiteit zijn naam droeg, hij alles aankondigde met de microfoon, ben ik de zo ontzettend bescheiden Julia helemaal vergeten.

Dom, dom, dom, just omdat ze eigenlijk heel veel indruk op me heeft gemaakt. Wat een schat van een vrouw. Zo behulpzaam en rustig, en duidelijk ook genietend van het hele gebeuren. Geen enkele moeite dat haar man zo in het spotlicht stond.

Zoals we allemaal weten: Achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw 

Deze zijn voor jou Julia, ik vind je een geweldige vrouw!

Tip van de dag: Organiseren dat doe je niet alleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten