woensdag 10 augustus 2011

The little things

Het zijn de kleine dingen die het doen. Was dat niet een liedje van Willeke Alberti? Nee, na even zoeken ( ooo wat is dat internet toch leuk en makkelijk!!!) blijkt dat het van Saskia en Serge was. "Wie???" zal het jonge deel van mijn lezers vragen. En nee, ondanks dat het er is, ga ik geen youtube fimpje erbij zetten. Want ik garandeer je nu al dat je dat suffe liedje de aankomende maand niet meer uit je hoofd krijgt.

Maar goed, het zit ook in de essentie van mijn blog, maar soms zijn het inderdaad de kleinste dingen, die de grootste impact hebben. Zo vond ik toen ik thuis kwam het volgende mailtje in mijn inbox:


Kijk, en daar word ik nou ontzettend vrolijk van. Natuurlijk ook van het feit dat ik voorlopig elf dagen( jaha, 11 dagen!) helemaal niet aan mijn werk hoef te denken, me geen zorgen hoef te maken over onvervulde diensten. Maar meer nog dat iemand, die ik eigenlijk nauwelijks ken, zo met me mee leeft om zo'n schattig mailtje in elkaar te zetten.

Helemaal speciaal voor mij!

Hoe lief is dat?

SUPERLIEF!

Tip van de dag: The best things in life are free.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten