vrijdag 2 juli 2010

Moeilijk

Ik kreeg net de mail van bloggende zus binnen. Met een paar prachtige  scraps weliswaar, maar helaas geen leuke verhalen. Ze eindigde zelfs met ...het leven is even niet leuk..... We hadden nog even gebeld vandaag, en we waren samen tot dezelfe conclusie gekomen die gisteren ook al door mijn hoofd spookte... Moeten ze onze familie hebben of zo?!?!?! Zonder verder op details in te gaan, want die passen hier verder niet, kan ik inderdaad op het moment alleen maar beamen dat het leven even niet zo leuk is.We gaan door, met ademhalen, werken, sporten en allerhande dingen, in de hoop dat het langzaam maar zeker weer wat beter gaat worden en dat het lot zich nou maar eens een poosje op een ander gaat concentreren.

En de vooruitzichten van betere, of in iedergeval leuker tijden zit er wel aan te komen hoor. Volgende week met de hele familie moeders haar 75ste verjaardag vieren. We gaan met z'n allen in een hutje op de hei zitten. Nou ja, bijna dan, het is wel een vrij luxe hutje, met magnetron, afwasmachine en sauna, maar gezien de laatste tijd hebben we dat geloof ik wel verdient Zaterdag lekker aapjes kijken ( Apenheul) en zondag heerlijke barbecue. Dochter en ik willen ( hopen dat het weer meezit) met de scoot daarheen. En dan maandag vroeg weer op de scoot naar huis, want dan gaan we 's avonds nog naar Antwerpen voor ZappaPlaysZappa.

Kortom, genoeg leuks in het vooruitzicht. Voor nu maar gewoon lekker rustig aan en proberen te genieten van de kleine dingen. Ik heb leuke boeken om te lezen ( ben al halverwege in nr 3 vriendin )Vandaag weer nieuwe muziek gehaald bij de bieb ( nu zo'n beetje de hele Ayreon collectie compleet volgens mij. En vanavond weer ene prachtige film gezien. Zondag schreef ik nog dat we wat films betreft houden van een -af- verhaal. Nou dat was dit absoluut, en toch heb ik weer zitten snotteren onder de film. Het was zoooooo romantisch! Maar goed begin, midden en een happy end!


Tip van de dag: Wees lief voor elkaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten