donderdag 15 juli 2010

Animals are taking over....

Na mijn berichtgeving over ontsnappende pinguins werd ook het volgende bericht onder mijn aandacht gebracht:

(nosheadlines.nl)
Het winkelend publiek in een Noorse supermarkt schrok dinsdagochtend op toen er ineens een eland naar binnen stormde. Het beest rende door de bloemen- en tuindafdeling, waar hij een flinke chaos achterliet. De mensen die bij de kassa stonden renden spontaan naar buiten. Daarna draafde de eland door naar de drankafdeling, waar hij een poosje bleef staan.


Waarom de eland de supermarkt binnenstormde is niet helemaal duidelijk, waarschijnlijk zocht het beest gewoon wat verkoeling. Hij galoppeerde na een tijdje weer naar buiten en verdween in het bos. Bij het incident raakte niemand gewond.


Elanden komen best veel voor in het noorden van Noorwegen. Toch is het zelfs voor Noren erg raar om zo'n beest in de supermarkt tegen te komen. Het voorval haalde ook daar het nieuws.

Moeten we ons langzaam maar zeker zorgen gaan maken?Hoe lang voor de dieren het gezag over nemen, en er *mensentuinen* zijn.  Ik denk dat het mijn tijd wel uit zal duren, maar ik hou mijn ogen open voor meer van dit soort berichtjes.............

Tip van de dag: Wat is Uw huisdier op het ogenblik aan het doen.......

PS Zie je nou wel zus, dat ze echt bestaan!

1 opmerking:

  1. Hahahaha ... ja, ze bestaan echt. Maar ik dacht dat ik ze in het bos moest zoeken ! De supermarkt, nee, dat is nooit bij me opgekomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen