woensdag 28 juli 2010

De tovernaars leerling

Nog snel even een klein stukje. Morgen een drukke dag voor de boeg, en vanmorgen toen de wekker ging lag ik te dromen dat ik net lekker in slaap gevallen was... Niet echt tof wakker worden hoor,maar ik heb de dag weer overleefd Nee, nu doe ik deze dag te kort, want ondanks dat ik het gevoel had ieder moment kon omvallen van de slaap was het een prima dag. Alles bij elkaar lekker gewerkt en bovendien een goed gesprek met mijn leidinggevende gehad. Verder heerlijk gekookt ( was lang geleden dat ik weer eens *echt* had gekookt ) en vanavond naar de film. Door alle toestanden met Aranel bijna vergeten dat we kaartjes hadden gereserveerd voor de voorpremière van The Sorcerer's Apprentice.

 
Supergave film! Voor mij als drakenliefhebster sprong één scene er bovenuit. Die met de draak/drakenring! Zo één wil ik er oooooook !!! De rolbezetting was wat mij betrof ook top. Nicolas Cage vind ik sowieso een geweldige acteur, en Jay Baruchel vind ik echt een super leuk ventje. Ik weet niet of hij nog van zijn enigzins klunzige imago afkomt ( ook te zien in She's out of my league) maar dat hoop ik eigenlijk wel. Zeker geen standaard mooie Amerikaanse gladde jongen, maar juist een leuke knul. De film is erg leuk, mooie effecten en humor in de film. Absoluut een aanrader.

Ook met een grappige uitstap/verwijzing naar de *officiële* Sorcerer's Apprentice....


Tip van de dag: Let some magic into your life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten