donderdag 8 juli 2010

Poes is weer terug naar huis

Het avontuur zit er weer op.Akabar en Aranel ( al had die laatste er niet zulke grote bezwaren tegen) kunnen weer vrij door het huis rondhuppelen. Missy was trouwens, ondanks dat ze super krols was, niet erg toeschietelijk naar de twee heren. mooi zingen en blazen, dat kon ze wel. Zou ze geweten hebben dat mijn heren geen echte heren meer zijn?

Vandaag dan eerst maar allerlei instanties gebeld. Amivedi - spreek U naam en telefoonnummer in, wij bellen U zo spoedig mogelijk terug- -----> Ja ja, dat moeten ze dus nog doen. De dierencentrale - Kunt U er zelf even mee langs de dierenarts om te kijken of de kat een chip heeft?!?!- Dat heb ik maar gedaan, en dat was een mazzeltje op zich. Niet omdat de dame een chip had, maar omdat ik een vriendin van de yoga tegen kwam, die ook op de 13de woont, maar dan het andere portiek. De *buren* daar ken ik natuurlijk niet echt goed, maar daar blijkt er dus één te wonen met een zwervend zwart poesje. Die struint, ondanks dat het balkon enigzins afgezet is, alle belendende balkons af. Niet tot ieders genoegen hoorde ik.

En zo kwam ik, ondanks ontbreken chip, dus toch achter het woonadres van de poes. Maar ja, dán is ze nog niet één, twee, drie thuis natuurlijk. Want de baasjes hadden er blijkbaar niet echt veel moeite mee dat de kat weg was, en waren lekker de hort op. Toen dochter en ik om half negen voor de zoveelste keer waren bellen of ze al thuis waren, hebben we de poes maar door het bovenlicht naar binnen geschoven.....

En nu maar hopen dat zij echt de baasjes van de poes zijn.....

Tip van de dag:Hou je katten thuis.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten