woensdag 30 juni 2010

What wás I thinking........

Het is voorbij. Gisterenavond de Twilight/ New Moon/Eclipse marathon. Om te beginnen is het van 18:30 tot 01:30 in de bios zitten. Jammer genoeg waren de kaarten in de Kuip op toen wij bestelden, dus moesten we naar Schouwburgplein. Niet mijn favoriete bioscoop, en nu zeker niet meer. De airco daar is niet best ( als die er al is!) dus hebben we ook al die tijd nog flink zitten zweten. Nou hep ieder nadeel se voordeel, want dat betekende dan wel weer dat ik gelukkig niet zo vaak naar de toilet moest. Want stel het je voor, een bios vol gillende tieners,en uiteraard voornamelijk dames.....

Mijn bioscoopbezoek begon overigens al met een goede daad. Voordat alles begon uiteraard toch nog maar vast naar de toilet, je kunt het maar kwijt zijn. En de in toilet waar ik terecht kwam stond een handtas.... Even gesnuffeld, portemonnee, telefoon, mp3speler,kaartje Twilight Marathon! Alles dus! Buiten zag ik geen huilend meisje staan ( ben de naam al weer vergeten, maar was van een meisje van 17 jaar....) Tas dus maar afgegeven, in de hoop dat ze ook wel is gaan vragen of de tas nog gevonden is.

Nou ja goed, en toen de films.... Prachtig op het grote doek natuurlijk, maar zo'n speciale voorstelling heeft toch iets speciaals voor iedereen duidelijk. Zoals ik al schreef voornamelijk meiden. Iedereen was vrij luidruchtig, er hing wel een beetje een *camping*sfeertje. Maar waar ik dus absoluut niet op gerekend had, is dat al die meiden bij het zien van Edward, en in de tweede film ook Jakob zijn ontblootte lijf de hele goegemeente ging zitten gillen....Zo ging dat ongeveer....



En Jakob is een tamelijk warmbloedig mannetje ( dat heb je zo bij (weer)wolven) dus die liep nogal wat zonder shirt rond! Nou ja, het was weer een ervaring op zich, maar ik denk niet één die ik spoedig zal herhalen ;-)

Tip van de dag: Voortaan een film marathon maar gewoon thuis ;-)
 

1 opmerking:

  1. Haha, geweldig die interactie in de bios.

    Doet me een beetje denken aan de Weekend of terror marathons jaren geleden in Amsterdam.
    Het hele weekend horror films in Tuschinski en Alhambra
    Iedere keer wanneer er iemand afgeslacht werd,enorm applaus en gejoel vanuit de zaal.

    BeantwoordenVerwijderen