zondag 25 juli 2010

Wild Wonders of Europe


Komt dat zien, komt dat zien!!
  Wild Wonders of Europe foto tentoonstelling. 

Samen met dochter een dagje Den Haag gedaan. Het was natuurlijk zalig weer om zoiets te doen.Ik had een artikel over deze tentoonstelling gelezen, en aangezien ik zelf ook zo graag fotografeer, en vooral natuur, leek dit me erg leuk. Ik dacht eigenlijk dat de foto's nog groter waren, maar ondanks dus enigzins tegenvallend formaat was het toch grandioos om te zien. Bijna hadden we de tentoonstelling nog misgelopen, omdat ik het artikel een beetje kwijt was, en ik niet precies wist waar het was. Het enige dat ik wist dat het in een park vlak bij de binnenhof/vijver moest zijn. Dat is dan dus ook gelijk de reden dat we het niet zo heel erg goed konden vinden, want het is ook niet echt een park. De tentoonstelling is nog tot 30 augustus te bewonderen aan de Lange Vijverberg in Den Haag dus.

 Tip van de dag: Op naar Den Haag dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten