vrijdag 2 juli 2010

Hmmmmuziek

Gisteren schreef ik het al. Weer nieuwe (?!?!) cd's gehaald bij de bieb. Bovendien had ik mezelf de opdracht gegeven van de kleine dingen te genieten. En dat lukt met deze muziek wel. Ik ben dol op de muziek  van Ayreon, en als ik dan ook nog eens de stem van één van mijn andere favorieten hoor dan kan ik echt wel genieten. Edward Reekers zingt op de cd Actual Fantasy in een aanzienlijk aantal nummers mee. Gek is dat eigenlijk, hij heeft zelf ook twee cds's gemaakt, maar die vind ik eigenlijk maar matig. Ik vind zijn stem toch nog steeds het best bij Kayak, en dat soort genre passen, en daar past Ayreon natuurlijk prima tussen. Dus ik ga maar eens snuffelen op het net, of ik de lyrics op een makkelijkere manier in een word document kan zetten dan ze helemaal overtypen. Kan ik mezelf weer lekker uitleven ( verliezen) in heerlijke muziek.



Geniet maar even mee van de zalige stem van Edward

Tip van de dag: Lekker blijven zingen als je dat fijn vindt ( Al vindt niemand anders het leuk ;-))

1 opmerking:

  1. Volgens mij had ik al eens "onbeschaamd" promotie gemaakt voor Porcupine Tree ;-)

    Maar..als vaste klant,..haal eens een paar albums bij de bieb.
    Fear of a blank planet,The incident...
    Catalogus telt 14 albums.
    Bij het concert in Tilburg stond ook Arjen Lucassen in de zaal.
    Als je Aeryon kan waarderen,dan moet Porcupine Tree of de poolse band Riverside je ook kunnen boeien.

    http://www.youtube.com/watch?v=AZiHTvtB118&feature=channel

    p.s. Let op de drummer !!! (Gavin Harrison - "best progressive drummer of the year consecutively from 2007-2010")

    Gegroet

    BeantwoordenVerwijderen