vrijdag 30 juli 2010

Leeg

Voelt mijn hoofd. Maar dan op een positieve manier Mijn beslissing om mijn naasten te vertellen hoe het er met me voorstaat was een goede. Ik heb er leuke en fijne reacties op gehad. Soms zelfs uit een hoek die ik niet verwachtte.En verder heb ik besloten, vooral omdat mijn vakantie er aan zit te komen, om toch maar (tijdelijk) aan die verrekte ( maar wel prima werkende) antidepressiva te gaan. En waar het bij een (klinische) depressie tot 6 weken kan duren eer je er wat van gaat merken, bij PMS werkt het vrijwel direct!

En inderdaad, ik ben nu 5 dagen aan het slikken, en mijn hoofd voelt al weer heerlijk leeg. Geen zware gedachten, geen gevoel dat de hele wereld en iedereen erin er op uit is om mij het leven zo zwaar mogelijk te maken

Ik kan ook moeiteloos weer de RET-regel toepassen ( oa geen conclusies trekken als iemand iets zegt, maar simpel vragen: "Wat bedoel je daar mee?" ) Het is zo jammer dat die rotpilletjes zo'n nare bijwerking hebben

En dan nog even update. Gisteren dus mezelf verschrikkelijk verwend.Een prachtige nieuwe camera. Omdat ik een gek mens ben en blijf is de blijdschap dubbel. Tis niet meer mijn oude vertrouwde camera...Het zal best wennen zijn. Wat ik overigens super vind is dat er twee tegoedbonnen voor workshops bij zitten. Een workshop voor digitale fotografie voor EOS 1000, 500D en 550D bij de Fotovakschool van een hele dag. En nog één van de Kamera Express, de geheimen van de digitale spiegelreflex. Uiteraard lukt dat niet meer voor de vakantie, maar na de vakantie ga ik me zo snel mogelijk inschrijven voor die van de fotovakschool. Dan ga ik eindelijk ook eens *echt* leren fotograferen.......

Maar voor nu mijn eerste foto met mijn nieuwe camera. En wie was er een beter onderwerp dan mijn vliegende kat.....


Tip van de dag: Er is altijd wel een oplossing.......

1 opmerking:

  1. Wow, nou dat is toch een ontzettend mooie foto hoor ! Ben wel blij dat je de kat niet vliegend hebt gefotografeerd ... Oke, dat is ook weer naar twee kanten uit te leggen, ik bedoel dus dat de kat vliegt he ;-) Veel plezier met je nieuwe speeltje, en ik ben blij dat je even een (tijdelijke) oplossing gevonden hebt !

    BeantwoordenVerwijderen