woensdag 6 oktober 2010

Spruitjes in de herhaling

Vandaag maar weer eens geprobeerd met de spruitjes. Ik had vanmiddag vroegertje genomen, en had een lekker tukje gedaan. Nou ja, tukje was heerlijk, het wakker worden minder. Ik kon me met geen mogelijkheid herinneren wat voor dag het was, en omdat wekker absoluut geen normale -opstatijd- aangaf was de paniek even compleet. "Wat voor dag is het nou??Heb ik me verslapen???Moet ik wel werken vandaag????" Gelukkig kwam het toch al vlot terug, maar dat dutje had ik dus echt wel even nodig!

Maar na mijn tukje was er, voor dochter richting huis kwam om saampjes wat hoognodige boodschappen te doen, nog wat tijd over. Dus maar weer eens spruiten schoongemaakt. Ik blijf het toch zalige dingen vinden ( als ze tenminste niet verbranden!!

En dat zijn ze vandaag dus niet, we hebben heerlijk zitten eten.Misschien ene wat rare combinatie, Chicken Siam ( met rijdt!) en spruiten, maar ik vond het zalig!

Nou, verder heb ik op het ogenblik eigenlijk niet echt veel te melden, dus nog maar een all time favorite opgezocht. Gewoon voor de fun of it!



Tip van de dag: Alles op zijn tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten