zaterdag 2 oktober 2010

Weer een stapje verder.

Vandaag lekker gewerkt, veel nieuwe mensen, althans, klanten waar ik nog nooit geweest was.Vind ik altijd toch weer een beetje spannend, maar het is altijd weer leuk. Leuke uitzendkrachten had ik ook trouwens vandaag. Toffe vrouwen waar ik echt op kan rekenen. Morgen dezelfde, dus dat zit wel snor.

Vandaag nog even terug geweest met mijn scootje. Was niet helemaal goed gerepareerd, maar gelukkig konden ze dat wel snel herstellen.

En vanmidag zo'n beetje de hele middag achter mijn computertje gezeten. Beetje spelletjes gedaan, maar ook nog wat met mijn foto's gestoeid. Ik kom zo steeds een stapje verder.Heb nu precies de helft van de mappen gehad. Dat wil niet per definitie zeggen dat ik dan ook de helft van de foto's bekeken heb, want het anatal foto's verschilt nog wel eens van dag tot dag, en bovendien wil ik een aparte rendiermap maken. Daar heb ik zoveel foto's van, die zijn alleen voor de liefhebber Nou ja, dat zijn uiteindelijk al mijn vakantiefoto's op webshots, voor de liefhebber dan, maar als er ook nog eens 25 rendier foto's tussen zitten wordt het wel een erge saaie map.Heb wel een leuke panorama foto gefotosjopt. Van het Altafjord

Je kunt duidelijk zien dat het drie aan elkaar geplakte foto's zijn
 Maar verder issie perfect geplakt!

Maar goed, het is ineens al weer laat.dus ik ga mijn computer uitzetten. Lekker nog wat TV kijken. Morgen weer een leuke dag. Ligt een beetje aan het weer, hoop dat het zo goed is als er voorspeld werd. Dan ga ik heerlijk een stuk op de motor rijden ( achterop uiteraard, aangezien ik zelf geen motor rijbewijs heb ) richting de Veluwe. Een mooie herfst wandeling maken.Dat wordt dus best een lange dag.

Tip van de dag: Vergeten we de KMGP niet???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten