zondag 10 oktober 2010

Papegaaienpark Veldhoven

Ben machtig moe van een machtig mooie dag. Wat hebben we toch een schitterende nazomer, ik kan er niet genoeg over blijven roepen. En wat ben je toch bevoorrecht als je daar dan ook werkelijk van kan genieten! En dat hebben we vandaag weer gedaan.

Vandaag zijn we naar het Papegaaienpark Veldhoven  geweest. Absoluut meer dan de moeite waard, en eigenlijk heb je aan één dag niet genoeg. Je mag zelf voer meenemen, op de site staat onder de knop Uw bezoek aan het park wat je ze wel en vooral wat je ze niet mag voeren, en verder zijn er aan het begin van het park ook zakjes voer te koop. Heel slim. Krijgen ze het juiste voer, en er komt ook nog wat extra geld in het laadje. Dit park is nl ontstaan uit een opvangcentrum en is een particulier initiatief

Wij hadden zelf een doos voer meegenomen. Tenminste dat had onze vogelman gehaald Hele kilo, dus we hebben met z'n vieren de hele middag ruim lopen delen. En wat is dat toch leuk. Ik had zelf nog wat oude appeltjes aan stukken gesneden, en dat maakte het dus juist zo leuk. Want de ene vogel wilde geen appel terwijl de andere vogel juist alleen maar appel wilde.

Maar goed, ik wilde dit verhaaltje kort houden, want ik wil naar bed. Nog even één eerste foto, en dan hoop ik echt van de week nog wat tijd te hebben om er wat uitgebreider op terug te komen. Zowel wat verhaal als foto's betreft!


Tip van de dag: Vertrek zo vroeg mogelijk als je naar Papegaaienpark Veldhoven gaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten