vrijdag 1 oktober 2010

Wat een karwei

Vandaag had ik mij voorgenomen eindelijk mijn belofte  van drie september eens na te komen. Het feiten en wetenswaardigheden blogje maken. Maar uiteraard wil ik er dan ook gelijk een link bij zetten voor webshots, en dat is een super karwei... Ik heb nu ongeveer een derde van mijn foto's doorgespit, en de andere plichten roepen al weer.

Moet zo gaan borrelen.... Niet mijn favo bezigheid. Die borrel misschien nog wel, maar ja, die kan ik dan eigenlijk weer niet drinken omdat ik nog moet rijden.Maar zulk soort recepties... Nee hoor, laat mij maar lekker een speurtocht lopen in de regen of domme opdrachtjes in een bootje Maar helaas. Dit jaar zijn we verhuisd met het gezondheidscentrum, dus geld voor een uitje zal wel een probleem zijn, en is het met een receptie opgelost. Logisch natuurlijk, maar ja, stukken minder leuk....

Verder heb ik trouwens vandaag nog wel gebruik gemaakt van het mooie weer. nee schoonzus, geen stukje gaan wandelen, die luxe heb ik me vandaag niet gegund. Maar wel twee wassen gedraaid. lekker drogen aan de lijn!

Tijd te weinig, zoals gewoonlijk.... Zal wel vast één van de mooie foto's laten zien die ik tegen kwam.....



Tip van de dag: Geniet van de zonsondergang.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten