vrijdag 8 oktober 2010

Hoek van Holland

Toch weer dat *even*. Want eigenlijk moet ik richting mijn collega's. We hebben een gezamenlijk etentje, gezellig onder elkaar. Maar je voelt hem al aankomen..... Niet zo hele erg veel zin in na mijn kapper fiasco. Maar goed, doorbijten, ze zullen me er niet uitzetten vanwege mijn haar, en heel eerlijk? Ik heb al een collega ingelicht en verteld hoe gevoelig het onderwerp ligt, dussss.

Maar goed, dit zou een strand blog worden, en het is gelukt! Bij de pier aangekomen, mochten we getuige zijn van het badderritueel van enkele zwanen. En laten we eerlijk zijn, het zijn prachtige, majestueuze vogels, maar dit ziet er toch niet uit!!!

Het lijken wel stervende zwanen. Maar ja, we weten allemaal, mooi zijn kost een beetje energie!

Maar het was een zalige middag, voor een geweldige wandeling.
En nu lukt helaas het foto's uploaden weer niet, dus wegens tijdgebrek en het laten afweten van de techniek, houden jullie weer wat te goed!

Tip van de dag: Wat in het vat zit, verzuurt niet

1 opmerking: