vrijdag 15 oktober 2010

Dierenpark Emmen

Gisteren ben ik dus een dagje naar het dierenpark Emmen geweest.En wat een ontzettend leuke dierentuin is dat. Alle verblijven zijn ontzettend diervriendelijk, en ook heel erg leuk gemaakt.


Zo is de Savanne een stuk lager dan het wandelpad, en zo sta je bv dus ineens oog in oog met een giraffe




Pelikanen zijn  natuurlijk altijd een dankbaar foto-onderwerp. Zeker als het water zo mooi stil staat.






Een maraboe die een dansje voor je doet.....




Wat ben jij daar aan het doen.......

En al zijn bavianen absoluut niet mijn favoriete aapjes. Als je ze zelf mag voeren ( appels gooien van een afstand!) wordt het toch al een stuk leuker.Wat zit hij lief te wachten....





Poes,poes. poessssss.............





Hé, jij daar! Wat zeg je, wáár zag je Harry lopen?






Neeeeeee, geen foto's maken!!!!





Hé, Pippi, heb je je haar geknipt??? Was zeker een beginnend kapstertje, het is veeeeel te kort geworden!!!!!



Ik lig hier best. Hoef hier niet eens mijn eigen boodschappen te doen


En zo heb ik nog veel meer leuke foto's. Echt waar een aanrader om een keertje heen te gaan. Nu maar hopen dat ze niet echt voorgoed hun deuren hoeven te sluiten.....

Tip van de dag: Met je fototoestel de dierentuin in. Gegarandeerd succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten