zondag 3 oktober 2010

Super

Tjonge.Wat een cadeautje toch weer zeg. Dit weer, én de tijd en gelegenheid hebben er nog van te genieten.En die heb ik volop gekregen.Zoals ik gisteren al schreef stond er een motor ritje op de agenda. Eigenlijk stond die voor gisteren gepland, maar met de voorspellingen in het vooruitzicht hebben we in goed overleg maar besloten het vandaag te doen.

Jaaaa, ik weet het, je houdt niet van 
rechtopfoto's, maar paste beter bij de tekst!!

En dat was een goed besluit!Vanmorgen begon de dag al veelbelovend. Super strakke blauwe lucht, en temperaturen, ongekend voor Oktober. Mijn dienst liep weer voorspoedig en zo was ik lekker op tijd thuis om er nog wat leuks van te maken.Motormuis had zijn ritje al helemaal uitgestippeld.

Hij wilde me graag meenemen naar een plekje op de Veluwe, waar hij nogal bekend was. En is het er niet prachtig? Zeker nu het herfst begint te worden. Alhoewel.... De bomen zien nog *akelig* groen. Van mooie herfstkleurtjes ie eigenlijk nog niet zo heel veel te zien, behalve dan bij de paddenstoelen





Issie niet prachtig. Zo mooi, hoe de rand van de hoed zo mooi om het steeltje gekruld zit ( excuus aan alle paddenstoelen-
liefhebbers, er zijn vast termen voor al dit soort zaken aan een paddenstoel, maar ik weet ze even niet )






Zat ook een prima restaurantje volgens hem. Nou, hij had geen woord te veel gezegd. We hebben een zalige wandeling gemaakt, en Hollands restaurant Buds is een geweldig restaurant. Er staat voornamelijk kip op het menu, maar in voldoende variatie. Absoluut een aanrader.

En de tijd vliegt toch als je het naar je zin hebt!

Goed, nog een paar foto's om het af te leren en dan snel naar mijn mandje. Omdat het niet echt wilde lukken met het uploaden dan de foto's heeft het bloggen weer langer geduurd dan ik wilde!

Is het niet net of er een zalige laag stroop langzaam af druppelt?!?!?!

Net zoals er bij deze rode limonadesiroop vanaf lijkt te lopen!

En deze zet ik er zonder toelichting, maar met een diepere gedachte op. De mestkevers....
De vuilopruimers van de natuur......

Tip van de dag: Soms moet je gewoon genieten, en niet te veel naar je hand willen zetten.

1 opmerking: