vrijdag 29 oktober 2010

You are snow

Ik heb een hele grappige site gevonden met allemaal kleine quizjes Kost amper tijd, en het leuke is, ik kan me echt vinden in de verklaringen die ik krijg. Enige nadeel zou kunnen zijn- het is in het Engels. Mara goed. Eén van de quizjes was dus: Welk weertype zou je zijn. Zo eerlijk mogelijk ingevuld, en wat was de uitkomst?!??!

You are Snow
Magical yet potentially destructive
You are well known as fun to play with
People anticipate your arrival but then are quickly sick of you

You are best known for: your serenity

Your dominant state: reflecting 

Vergeet waar ik ik het best om bekend sta. Misschien ooit, maar nu met de op hol vliegende hormonen niet echt, maar vooral het eerste deel van de verklaring vind ik briljant. Kan ik me helemaal in vinden.Ik kan uren op zo'n site blijven.

Kleine extra notitie...... Als je bepaalde testen meerdere keren doet ( vooral die waar je alleen je naam moet invoeren) krijg je steeds een ander antwoord, dus ik zou het niet zien als een wet van Meden en Perzen 

Tip van de dag:( meer een vraag vandaag....) What Type of Weather Ar You?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten