donderdag 28 oktober 2010

Herrie en rust.......

 "TNT-post, er is een pakje voor U" hoorde ik toen ik de intercom beantwoordde. Ik was eerst even bang dat mijn eter/visite erg vroeg was, maar toen ik dit hoorde stond ik al bij de lift!!!! Yeaaaaaah, eindelijk. Hij is binnen, de nieuwe Star One. 
Pre-release en gesigneerd! Met t-shirt trouwens.Minder belangrijk, maar toch ook wel errug leuk. Wat me wel een beetje in dubio doet staan. Wilde morgen eigenlijk naar concert van Therion mijn mooie Fluwelen heksenshirt met mega mouwen aan, maar ja, wie weet, misschien, heel misschien is Arjen wel bij dat concert. Maar aan de andere kant, een zwart shirt kannie ook niet signeren..... Decisions, decisions.....

Heb hem uiteraard gelijk op gezet, maar ja, mijn eter/visite komt er ook aan.... Dus echies luisteren zal tot morgen moeten wachten.......

En verder is er nog maar één nummer te vinden op youtube, want het album moet nog uitkomen


Overigens, nu ik toch over muziek aan het bloggen ben. Sara Bareilles heeft ook een nieuwe cd. Al een poosje hoor, maar ik heb hem nu ook, bij de (muziek)bieb gehaald vandaag. En dat was dus wel erg grappig, want ik wilde ook wat muziek van Ozark Henry meenemen ( ontdekt op approaching silence's blog) En toen ik dus in de computer ging kijken voor de nummers van de cd's stond Ozark  Henry open.... Dus degene die voor me op de computer gezeten had heeft ook naar muziek van hem gezocht! Hoe toevallig kun je het treffen. Overigens gelukkig niet naar dezelfde cd's als ik, want die waren er nog!
Voor de liefhebbers van minder herrie hier ook nog een nummertje van.... Heel aparte stem heeft deze meneer trouwens, ik vind hem erg lekker in het gehoor liggen


Tip van de dag: Luister eens lekker naar je favoriete muziek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten