zondag 10 oktober 2010

Niet lang hoor......

Pfffff.Nou is het ALWEER laat! Thnx dochter. Na een dag voornamelijk met mijn huishouden bezig te zijn geweest vond zij dat ik er nog *even* uit moest. Ze had vanavond een fotoshoot in Reeuwijk. "Wordt het niet te laat, want ik ben best wel moe hoor?"vroeg ik nog. "Welnee, "verzekerde ze me: "het begint om zeven uur, dus uurtje of negen zijn we wel klaar. Het is nog zulk lekker weer, kun je mooie zonsondergang foto nemen straks!
Mijn flatje in het avondlicht

Nou, de betreffende fotograaf was nogal lang van stof, en je zou kunnen denken dat hij thuis iets tekort komt. Zowel zijn fototoestel als zijn mond hebben nauwelijks stilgestaan. Maar er zijn wel mooie foto's gemaakt denk ik. Bovendien heb ik ook nog even mogen fotograferen. En...... hebben ze mij zelfs nog overgehaald om me te LATEN fotograferen. Samen met dochter. Was uiteraard een flinke overwinning. Niet alleen laat ik me niet zo graag fotograferen, tevens was ik ehhh nou ja, we zullen het niet meer noemen. Oké, ik loop echt niet voor lul ofzo, maar IK vind het gewoon te kort!

Jammer dat het zo laat geworden is, maar ik heb best een leuke avond gehad


Tip van de dag: Laat je dochter niet alleen naar een fotoshoot gaan......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten