zaterdag 16 oktober 2010

Nieuwe verslaving?

Misschien loop ik al weer verschrikkelijk achter, maar vanavond aan een nieuwe serie begonnen. Gisteren opgenomen op Canvas na aanraden van mede film (en enigzins horror) liefhebber. True Blood Zoals ik inmiddels al uitgevonden heb na wat snuffelen op internet is de derde serie hier al van bezig, en heb ik dus nu net de eerste twee afleveringen van de eerste serie gezien. Nou ja heb ik nog wat om naar uit te kijken ( of om voor te sparen)

Het speelt in the South ( staan daar toch al zo lekker bekend als ruimdenkend.....) en vampieren kunnen door een uitvinding van de Japanners nu als *gewone* mensen leven. Lukt dat wel tussen de mensen?!?!?


Op zich, na het zien van de eerste twee afleveringen heeft het wel wat weg van de volwassenversie van de Twiligt Saga. Want voor Amerikaanse begrippen zie je heel wat voorbij komen...

Tip van de dag: Don't judge people for being different.....

2 opmerkingen:

  1. He bah, ben ik het nog vergeten !! True Blood is dé grote hit in Amerika, erg open en bloot, naar ik begrijp, de 'talk of the town' zal ik maar zeggen. En ik was er ook zo nieuwsgierig naar !! Nou ja, ik neem aan dat ik er nog wel in kan springen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de twee afleveringen nog staan op mijn DVD-recorder......Moet je ze wel bij mij komen kijken, want ik heb geen flauw idee hoe ik het op ene schijfje krijg hihi

    BeantwoordenVerwijderen