maandag 25 oktober 2010

How to create a monster......


Gisteren dus alleen de raadplaatjes nog maar geplaatst, dan zal ik vandaag vertellen wat we gedaan hebben. Ik heb het wel al eens verteld, dat mijn dochter zo af en toe mee doet aan modellendagen. En zo af en toe krijgt ze dan nog eens een extra uitnodiging van één van de fotografen om een personel-shoot te komen doen. De vorige keer was niet een onverdeeld succes maar gisteren was het absoluut wel een succes! Een ontzettend aardige en leuke fotograaf, die zelf bijna net zo gek was als wij zijn, dus dat kan niet anders dan klikken!

Het leuke voor zulke fotografen, en ook voor dochter is natuurlijk, als je een heel aparte shoot gaat doen, en dat is het gisteren geworden. Vorig jaar heeft mijn dochter op koninginnendag een trouwjurk gekocht. Zomaar voor de lol, omdatie goed betaalbaar was, en heel bruikbaar voor onze fantasy hobby. En nu is ze dus inmiddels ook modellendagen gaan doen, en dan komt die jurk ook nog wel eens van pas. Het is dan heel leuk als je iets bijzonders hebt.En laten we maar zeggen, dat de jurk inmiddels absoluut zijn geld al heeft opgebracht.

Wat tot de fotoshoot van gisteren leidde. Het leek dochter al heel lang leuk om eens een shoot met verf te doen....En dan is natuuuurlijk zo'n jurk helemaal het einde.Overigens hebben dochter en fotograaf het hele bruidsjurk geheel ook lekker uitgebuit. Achter de fotostudio lag een berg bouwrotzooi, ook altijd een leuke ambiance als achtergrond voor een trouwjurk! En het weer was gisteren eerlijk gezegd perfect! Prachtige donkergrijze luchten en een felle zon, en dan regende het ineens weer dikke druppels. Tussen al die rommel stond ook een gigantische mokerachtige hamer. Ook leuk om een *bruidje* in handen te geven......Ik denk dat er heel wat gave foto's tussen zitten, kan bijna niet wachten.

MAS in actie
MAS en ik hadden de schone ( nou ja, niks schoons aan eigenlijk) om de flessen verf te *bedienen*, en met enkele aanwijzingen van de fotograaf hebben we er een lekkere kledderzooi van gemaakt.

En zoals jullie gisteren dus hebben kunnen zien leverde het ook voor mij nog wat artistiekerige plaatjes op

De eerste foto was een random verfklodder, die wel heel erg artistiek verantwoord zich had neer laten dtruppelen. De tweede de arm van mijn dochter met al enigzins opdrogende verf... En de laatste de *dode trouwjurk* - gebruikt en afgedankt......

Tip van de dag: Met wat verf en een hele boel lef heb je ene super leuke middag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten