vrijdag 8 oktober 2010

Fiedelfiedel

Acht oktober...Het zou nu mooi zijn als er ook geluid bij zou zijn. De balkondeur staat open, en het vrolijke gefiedel van de vogeltjes ( en oké, af en toe het gekras van de kraaien) komt naar binnen drijven. Er is een geluid in de lucht, ik kan het slecht omschrijven, maar het verzamelde geluid van al het verkeer wat verder af. En dan gefilterd door een koude lucht. Maar wel een blauwe koude lucht. Dat geeft zo'n speciaal geluid. Daar kan ik zo van genieten

En dat heerlijke gefluit van de vogeltjes maakt het dus helemaal af. Maar dit alles op acht oktober. Wat een cadeautje mensen! Net als de ochtend gisteren.Wat is het toch zalig om zo hoog te wonen, zeker met ochtenden als deze :


De mist hangt over mijn woonplaats ( durf het noch dorp noch stad te noemen )Als dat  geen prachtige dag beloof t te geven, dan weet ik het niet meer. En het was een mooie dag gisteren. Het zweet stond flink op mijn rug tijdens de strandwandeling. Heerlijk even naar Hoek van Holland. Wat ben ik toch een bofkont dat ik die kans krijg!

Het verhaal van de strandwandeling houden jullie nog te goed, en, dat is het wachten waard, want er komt iets heel speciaals in voor....Wat? Nee dat verklap ik nog niet, maar het kost even tijd om het te maken, en aangezien ik ook nog naar de kapper wil, voor mijn moeder naar de Oosterhof moet ( wil!), en mijn computer weer zo traag is als dikke.... ga ik die dingetjes nu maar eerst eens even doen. Oeps!! Grote fout zien ik staan. Niks even, die ga ik doen, en daarbij genieten van het zalige weer!

 Eind middag beloof ik het moois van het strand te plaatsen....

Tip van de dag: Al heb je een drukke agenda, doe het niet "even"maar geniet ervan!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig he

    Ik heb zo'n zelfde foto gemaakt,maar dan van mijn woon"dorp"


    Laat de winter maar komen.... (nlp gedachte ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha nu ben ik wel benieuwd naar het strand verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen