woensdag 29 september 2010

Mannen.....

Wat is dat toch, met de mannen in mijn leven? En de twee mannen waar ik het over heb zijn heel verschillend van aard. De ene erg gereserveerd, de andere duidelijk aanwezig. Beide op hun manier verschrikkelijk lief. Mijn gereserveerde vriendje is op zich altijd wel te porren om wat leuks te doen, maar eens gezellig knuffelen.... Nee daar moet hij niet zoveel van weten. De aanwezige komt wel regelmatig lekker knuffelen. Soms meer dan me lief is als ik heel eerlijk mag zijn. Maar toch gaat zijn voorkeur uit naar een andere vrouw. Hij wil het me niet al te duidelijk laten merken, maar ik weet het heus wel. Als zij er niet is, dan ben ik favoriet, zeker weten, maar als zij er is....Tja, dan komtie hooguit even kijken, en weg is hij weer.

Maar daar is verandering in gekomen. En uiteraaaard bij beide heren tegelijk.De wet van Murphy valt dat denk ik onder hè?!?!? Wat het precies is weet ik niet, maar de laatste week ben ik ineens volop in the picture. En dan gaat het echt niet alleen om het klaarzetten van een lekkere hap. Waar het wel precies om gaat? Ik weet het niet, en eerlijk gezegd ben ik ook wel wat verlegen met al deze aandacht. Eerlijk? Van mij mag het wat minder.

Want proberen een goede nachtrust te krijgen op nog geen kwart van je bed, omdat de heren Katers alle plek inpikken of bovenop mijn benen gaan liggen, nee dat valt niet mee!


Moraal van dit verhaal? Net als je je er bij neer legt dat het voor jou niet meer is weggelegd komt  het met verpletterend gewicht op je liggen

Tip van de dag: Ehhhhm, nog één keer in de herhaling.....loslaten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten