zaterdag 11 september 2010

Kip knuffelen

Vandaag moest ik op pad voor verjaarscadeau voor paps.Viel niet mee, want het vogelvoederhuisjesseizoen is eigenlijk nog niet begonnen.Maar goed, dat is uiteindelijk toch nog gelukt, en het was zalig weer om op vogelvoederhuisjesjacht te gaan, dus mij hoor je niet.

Wat heb ik genoten van die heerlijke scooterritjes. Eerst dochter ophalen bij haar vader. Die ging trouwens ook gezellig mee. Leuk hoor, zo met z'n viertjes weg met de scooters. Dochter komt graag bij hara vader, niet in de laatste plaats om de leuke veestapel aldaar. Vier katten, twee aquaria en kippen! En die laatste zijn ook zooooo leuk. Deze zomer hebben ze wat eitjes laten uitbroeden ipv ze allemaal op te eten. Schattig hoor, van die echte paaskuikentjes! Maar ja, kleine kuikentjes worden groot, en dat gaat best snel. Maar het voordeel van zelf kuikentjes hebben, is dat ze heel tam kunnen worden, en dan krijg je dus knuffelkipjes.

Of een heel speciaal hoedje.....


Tip van de dag: Als je denkt niet meer vrolijk te kunnen worden, ga eens kipknuffelen!

1 opmerking:

  1. Ik heb hier alleen een kroelkip,die luistert naar de naam Poekie :-)

    Kipje op de 2e foto: "hier kan ik mooi mijn eitjes leggen"

    BeantwoordenVerwijderen