vrijdag 3 september 2010

Ik ben er weer!!!!!

En daar was ze weer. Terug van vakantie. Ik ben jullie nog een paar verslagen schuldig, maar moet uiteraard ook even wassen, opruimen en al dat soort leuke dingen als je weer terug bent van vakantie. Bovendien ga ik denk ik zo maar eerst eens even langs mijn moedertje. Die zit lekker te spelen met haar nieuwe computer heb ik begrepen. Moet ze weer helemaal aan een nieuw systeem wennen..... Nou, als zij het kan, dan kan ik het misschien ook wel, want mijn ouwe trouwe beestje krijgt toch wel steeds meer kuren. Heeft me sowieso al twee uur gekost om hem ( tussen van alles en nog wat doen) überhaupt weer aan de praat en op het net te krijgen. Maar met een beetje hulp van de nieuwe generatie ( dochter ) is het me dan toch weer gelukt.

Duzzzz, later op de dag zal ik braaf onze laatste reiswaardigheden  plaatsen, met super foto's, want de één na laatste dag had nog een super verrassing voor ons in petto!!! Weliswaar verrekijker en telelens nodig, maaaaaar.....

Dat bewaar ik voor later Nu eerst hier nog maar wat doen.

Tip van de dag: Wat in het vat zit.....

1 opmerking:

  1. Neeeeeeeeeee ! Wassen is toch helemaal niet belangrijk ! :-) Oke, je moeder wel, maar daarna eerst reisverhalen ajb LOL

    BeantwoordenVerwijderen