maandag 20 september 2010

Nog even snel

Jaaaaaa, ik weet het. Het verboden woord staat in mijn titel, maar het is echt maar even, want ik word over een kwartier opgehaald. Om nog een keer ( de vierde ) naar Avatar te gaan. Hij is weer in de bios,met wel acht minuten extra film!! Maar dat is niet de reden dat we gaan. Vriend waar ik mee ga had hem nog niet in de bios gezien, dus vandaar dat ik me opgeofferd heb om hem nog een keer te gaan zien 

Maar waarom dan nog even. Nou ja, even bijkletsen he, ik heb twee dagen niet geblogd, en dat kan natuurlijk niet. Niet volgens mijn eigen regels, en ik krijg vragen. Zus vroeg nl al hoe mijn pyjamadag geweest was. Nou, een hele echte. Eerst heerlijk in bed ( en uiteraard in pyjama) Mists from Avalon nog eens gezien. uiteraard heb ik die film al eens gezien, maar hij blijft zoooo mooi, dus toen ik die bij ( andere) zus in de kast zag staan toen ik neef thuis afleverde heb ik mijn kans gegrepen. Precies what a girl needs voor een pyjama dag. Ehhhh, wat heb ik daarna gedaan. FF flow raadplegen hoor  O ja, heerlijk met boek bad ingedoken!. En toen stond dochter al zo'n beetje weer voor de deur, dus wat te eten in elkaar geflanst en saampjes de film die we van neef meegekregen hadden gekeken. "Echt iets voor ons " zei hij nog. En inderdaad. Zombieland, wat een geweldige film, we hebben helemaal in een deuk gelegen. En voor zover een zombiefilm realistisch kan zijn was deze dat ook. Geweldig dat stukje dat de *held* het meisje wil gaan redden. Hij stapt op een motor, wat dochter gelijk de opmerking ontlokte: "Nog nooit op een motor gezeten die knul, maar..." en veder kwam ze niet,want toen had hij hem al zigzaggend in de bosjes geparkeerd. Nee, hij kon inderdaad niet op een motor rijden! Geweldig toch!

Nou ja, en toen was het al weer tijd om zachtjes aan mijn bedje op te zoeken. Een echte, maar dan ook echte pyjamadag!

En gisteren wilde het op gang komen niet erg lukken. En het was zulk heerlijk weer....

oeps....tis kwart voor acht, ik sla wel op en ga later verder........

.....later......

Nou, terug van de film. Moet zeggen dat ik hem nog steeds even mooi vond. Toch wel leuk als er weer zo'n poos tussen zit. Prachtig weer al die beelden van die mooie planeet. Het verhaal blijft enigzins cheesy, maar goed, dat neem ik wel voor lief.

Maar eigenlijk wilde ik dus nog over gisteren schrijven. Wat ik al schreef, kon dus niet echt op gang komen, ondanks het heerlijke weer. Maar ik moest er echt uit. Om te beginnen lijm kopen om de foto's in te plakken, nog een klein akkefietje op de bank regelen, en als ik dan toch op pad was, een beurt voor mijn scooter regelen. En nog genieten van het mooie weer. Toch ook weer geen lege agenda zeg maar. Het was uiteindelijk over tweeën eer ik goed en wel het pad onder mijn scooter kon nemen. Het zonnetje was heerlijk, al was de wind wat dunnetjes. Toch tijd voor die betere jas, en de handschoenen inmiddels, goeie tip voor de volgende keer. Want verder lijkt het nog niet echt op herfst. Alles ziet nog zo lekker groen.

Gekozen om bij Kinderdijk over te varen en een leuk stukje dijk te rijden. Met dat dunne windje dus toch best fris, maar met die Hollandse wolkenluchten wel erg mooi. Bij Schoonhoven maar weer teruggevaren, want om nou helemaal door te rijden tot Vianen, dat leek met toch echt wat te fris worden. Bleek het dus gisteren de dag van de dijk te zijn.... Schoonhoven helemaal afgesloten. Dus om Schoonhoven heen gereden, en over Vlist richting Gouda gereden. Echt een super leuke en mooie route. Ergens moet er daar ook een Solex verhuurbedrijf zitten, want ik ben er toch een boel tegengekomen! ( deze misschien?!?!? )

Zonnebadende eendjes
Omdat ik alleen at mezelf getrakteerd op spareribs met een grote bak sla. 's Avonds nog een poos zitten stoeien met onderschriften voor mijn foto's, en toen zat die dag er ook al weer op, zonder dat ik tijd had gehad om te bloggen. Was zelfs bijna vergeten om te flowen...

Kortom: Een weekend is voorbij eer je er erg in hebt

Tip van de dag: Neem eens net even die andere weg in je eigen omgeving, je komt de mooiste plekjes tegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten