donderdag 16 september 2010

Bizzi, bizzi, bizzi

Vandaag eigenlijk helemaal geen tijd om te bloggen, maar met een beetje mazzel lukt het me nog net op tijd Ouderwets hoor! Toen ik er gisteren aan dacht wat ik vandaag allemaal moest wilde doen, werd ik al moe bij het idee. Maar een lieve raad was: je kan altijd nog stoppen als het teveel is, gewoon lekker gaan doen. En dat heb ik gedaan.

Wat wilde ik vandaag dan allemaal doen?Om te beginnen is vandaag de yoga weer begonnen. Oooooo, wat heb ik daar de hele zomer tegenop gezien. De laatste paar yoga lessen waren erg vermoeiend en confronterend. Ik zat natuurlijk helemaal niet lekker in mijn vel, en wat doe je bij yoga? Precies, helemaal naar jezelf toe gaan. En dat lukte meestal niet erg, en als het wel lukte voelde het heel erg. Dus vandaar dat ik er eigenlijk best tegenop zag.Maar goed, sporten heb ik al opgegeven, en ik wil wel iets blijven doen, en bovendien had ik mezelf beloofd lief te zijn voor mezelf, dus daar hoort yoga bij. En het was zalig. Niks engs aan om lekker dicht bij mezelf te komen. Ik heb me zalig kunnen ontspannen

Nou moest, en dat was wel echt een moeten, ik voor de yoga nog even langs mijn moeder. Een wasje brengen.... Gisterenavond werd ik toen ik lekker op visite zat gebeld door de beneden buuf....Er liep water bij haar naar binnen... Nou was dochter wel thuis, maar die had nietsvermoedend de afwasmachine aangezet, terwijl er een *klein* probleempje met de afvoer was.... Dus we moesten flink dweilen. Alle handdoeken die voor handen waren gebruikt, maar ja, de afvoer deed het nog steeds niet, dus zelf de stinkende handdoeken in de wasmachine doen was geen optie. Heerlijk dan toch dat moeders in het zelfde flat woont! Dus voor en na de yoga langs moeders!

En dan is de dag toch al goed half voorbij. Thuis moest ik nog eea dweil en sopwerk verrichten, gisterenavond natuurlijk alleen maar het ergste weggehaald. En dat wilde ik perse gedaan hebben voor ik aan dat andere leuke kon gaan beginnen, want vanavond zou neef komen eten, en daarna naar de film met dochter en hem. Enne, daar moest ik ook nog wat boodschapjes voor doen. ow ja, en dochter had ook haar paps nog gevraagd of hij misschien zo lief wilde zijn om naar de afvoer te komen kijken. Was tenslotte zijn handywerk van jaren terug, dus als één het kon fiksen, dan was hij het wel. En dat kon en wilde hij gelukkig ook wel.

Na het opruimwerk inderdaad nog met de foto's aan de slag gegaan. Uitzoekerij hoor, ik wil ze niet alleen zomaar in een boek proppen natuurlijk, dus wat hoort waarbij, passende commentaren verzinnen. Een heel werk zo alles bij elkaar. Ik heb zo'n beetje een kwart van de foto's van tekst voorzien,met een grove opzet waar en hoe ik ze wil hebben!

En dan zit ik nu eindelijk weer thuis. De film was geweldig. we hebben Machete gezien. Oef, wat is die man lelijk, maar toch een heerlijke film. heerlijke clichés er in, maar ook een humor, dat dochter op een gegeven moment zelfs zei: "Wie verzint dat!!!"

het was me het dagje wel, en ik ben versleten, maar ik voel me prima! Maar ik weet wel wat het morgen voor dag wordt......
Tip van de dag:gewoon beginnen, dan zie je wel hoe ver je komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten