dinsdag 14 september 2010

KMGP 14-09-10

Het valt me niet mee, dat mag duidelijk zijn. Ik kan toch ook niet iedere dag schrijven hoe leuk ik mensen heb laten oversteken en voor heb laten gaan bij de kassa, of hoe ik even die ene klant voor één van mijn collega's heb geholpen. Dat zijn dingen die vanzelf gaan, en dat moet ook gewoon zo blijven. Dus om er een dagelijks terugkerend fenomeen van te maken is niet gelukt, en was denk ik ook niet echt een realistisch plan. Maar goed, zo af en toe lukt het nog wel eens een beetje buiten het al ingebouwde.......

Zo heb ik vandaag zus blij gemaakt met ene flow agenda. Waar ik hem zondag gekocht had, lagen er toen nog een stuk of vijf, dus ik dacht, als ik er snel langs rij zou ik nog wel eens mazzel kunnen hebben. En ja hoor! Er lagen er nog twee! Gelijk vanmiddag langs gebracht, en zus was erg blij! Overigens was de KMGP haar vandaag ook nog even door haar gedachten gegaan, toen zij met dit verschrikkelijk regenachtige weer iemand liet oversteken,waar alle andere automobilisten hard doorreden.

Ik hoop dat er meer mensen zijn die zo af en toe aan KMGP moeten denken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten