zondag 5 september 2010

Laatste dag......

Dat was het dan. Nu is het echt weer even afgelopen. De laatste dag van de vakantie is nu echt om. Een waardig afscheid, dat was het wel. Super zalig weer, wat wil ene mens nog meer?

Samen met reispartner nog een stukje gaan rijden, om het af te leren. Bij de Posthoorn op het terras een heerlijk biertje gehapt, en uiteindelijk in Het wapen van Haarzuylen terecht gekomen voor een afsluitend diner. Leuke kaart, met gerechten met klinkende namen als "Een goed begin is het halve werk " en " Dat is vlees noch vis" was het een leuk restaurant. Lekker tot het laatste moment op het terras gezeten. Uiteraard waren we de laatste, maar ja, wat wil je als echte kaapvaardersgaanders. Wij zijn wel wat gewend


Wij kunnen in iedergeval weer terug kijken op een ontzettend leuke vakantie. Dat is één ding dat zeker is. Nu met frisse moed weer aan de nieuwe uitdagingen van het *gewone* leven beginnen. En dat zijn er een paar. Ik ben na Noorwegen *cold turkey* gestopt met mijn pillen. Ik wil nu echt voor mezelf duidelijk krijgen wat er precies met mijn lijf en/of hormonen aan de hand is. Zonder pillen, mogelijk, als nodig blijkt misschien wel met operatie, maar die brug passeer ik  wel als ik ervoor sta. Voorlopig valt me het vooralsnog niet tegen zonder pillen ( al drie dagen!) Misschien, wie weet, met behulp van dit blog kan ik er ook voorlopig weer ene poosje zo tegen......

Ik heb al weer wat ideetjes, één ervan kan ik wel al verklappen, weer naar de sportschool. Dat heeft alles bij elkaar in iedergeval al een dikke  twee maanden stil gelegen, dus dat wordt weer tijd. Tja, en dan zijn er nog wat dingen, die balans.... Ik heb mijn Pathé pas  natuurlijk nog steeds, en nog iets, wat ik verder nog niet wil verklappen. Ik wil eerst voor mezelf kijken of het wat wordt. Dan is er nog tijd ( en stof) genoeg om over te schrijven. Kortom. het voelt als Nieuwjaar. Nieuw begin, frisse (goede) voornemens.

Laat de herfst maar komen....

Tip van de dag: May today be the first day of the rest of my life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten