donderdag 23 september 2010

Perfecte muziek

Vandaag een off-day gehad. Zat veel in mijn hoofd, maar niks kwam eruit. Tja, beetje kwestie van eigen schuld dikke bult. Veeeel te laat geworden gisterenavond. Maar ja, het was gezellig, en het hoeft niet iedere dag feest te zijn! Dus plannen in de ijskast gezet, vandaag mezelf een lui dagje gegund, en morgen fris en fruitig weer op.

De vergadering voor morgen is gelukkig afgezegd. Heb daar zo'n hekel aan op mijn vrije dag. Kan je van half twee tot half drie gaan zitten vergaderen. Hele dag naar de jeweetwel. Maar goed, dat gaat niet door, dus heb ik de dag aan *mezelf*. Heb beloofd niet al te laat op te staan, eerst wat aan mijn huishouden te doen, en dan mag ik van mezelf de rest van de dag lekker computeren. Stoeien met  foto's en woorden, lekker surfen langs de sites van de Flow, en de affirmatie van september eindelijk eens uitwerken. Het is zo'n mooie deze maand, dus die wilde ik ook nog delen. Dus ook nog uitgebreid bloggen.We zullen zien of het me gaat lukken, want ik heb altijd voornemens genoeg, maar de uitvoering is toch vaak wat minder.

En dan wat ik met de titel bedoel..... Expeditie Robinson was helemaal geweldig vandaag. De *leiders* moesten hun immuniteit opgeven, en de kampen werden dmv een proef herverdeeld. Joepieeeee, we konden op onze vingers aftellen dat dat exit Sergio zou betekenen. De vlag kan uit. En tot het laatste toe heeft hij de ergernis factor hoog gehouden.Maar goed, deze aflevering was wel geweldig. Eigenlijk alle kampleden ( behalve dan misschien de Nederlandse dames!) wilden eigenlijk het liefste terug naar hun eigen kamp(=mensen) Uiteraard komt dat dan toch niet zo uit, en blijkt dat juist weer erg verrassend te zijn. Iwein was geweldig. Voor de mensen die het niet weten ( ik was er daar één van hoor ) da's een Belgische cabaretier. Zit verder geen kwaad bij, maar eerlijk gezegd ook niks anders. tenminste niet wat Robinson betreft. Maar goed, door de herverdeling was de Belgische Miss op zijn eiland beland ( of hij op het hare, nou ja, ze zitten in iedergeval bij elkaar) en er vond een geweldige klik plaats. Dus gingen ze op ene gegeven moment samen eten zoeken. Dochter en ik keken elkaar aan toen we de muziek hoorden en lagen gelijk dubbel. Beauty en the Beast..... Geweldig toch!

Tja, en Sergio probeerde het nog wel. Liep hij vorige week verschrikkelijk te schelden op die manipulerende konkelende klotewijven, toch probeerde hij zijn plekje nog zeker te stellen door complotjes te smeden. Maar helaas, hij had zichzelf goed overbodig gemaakt. En met dat hij dat besefte kwam dit nummer

Kon natuurlijk ook niet toepasselijker. En gelukkig, al het gekonkel ten spijt, hij is eruit. Wat een opluchting. Nu kan het echte spel beginnen...... Weer een week wachten....

Tip van de dag: Stel zeker uit tot morgen waar je je vandaag niet toe in staat voelt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten